Общи Условия

Моля, прочетете условията на споразумението ("Общите условия"), посочени по-долу, преди да поръчате стоки и/или услуги от Сайта. При поръчка на стоки и/или услуги от този сайт, по телефон или мобилно приложение, Вие се съгласявате да спазвате Общите условия.

 

Параграф 1:

 

В общия случай - "Ние" се отнася до сайта "foodpanda", проведена в http://www.foodpanda.bg освен, ако в договора не е предвидено друго.

 

Параграф 2: Определения:

 

1. „Споразумение " се отнася до Общите Условия, Декларацията за поверителност, други форми на заповеди и платежни нареждания;

 

2. "Декларация за поверителност" се отнася до политиката за конфиденциалност на разположение на уеб сайта, който описва подробно как ние събираме и съхраняваме личните данни на потребителите;

 

3. "Вие" се отнася до човек, който влиза в сайта и поръчва стоки и/или услуги от Уеб сайта или от други източници, предоставени от foodpanda.

 

4. "Ние", "Нашите", "нас", "foodpanda" се отнасят до Дружеството;

 

5. „Стоки "се отнася до всички стоки, ястия, които могат да бъдат поръчани по всяко време от foodpanda;

 

6. "Услугата" или "Услуги" се отнася до всички услуги, които ние предлагаме и можем да зададем за обслужване;

 

7. "Участващ/и Ресторант/и" е трета страна, която е съгласна да си сътрудничи с  Дружеството и която приготвя / осигурява и доставя стоки и услуги.

 

8. "Доставка на Храна" се отнася до бързо развалящи стоки / ястия,  предоставянето на всички съпътстващи услуги и условия за приготвяне. Доставката на храна се предоставя от участващите ресторанти, като същите поемат пълната отговорност за произтекли проблеми.

 

9. "Услуга" се отнася до нашия уеб сайт https://www.foodpanda.bg или нашето мобилно приложение, където ние предлагаме стоки и услуги.

 

 

Параграф 3: Поръчки

 

1. Поръчвайки от сайта на foodpanda, Вие сключвате споразумение с foodpanda по отношение на обработката на тази поръчка и препращането й към участващите ресторанти в платформата. Ако извършвате плащането онлайн, foodpanda е отговорен за всички връщания на суми и продукти. Въпреки това , ресторантът остава отговорен за подготовката, качеството и доставката на Вашата поръчка . Плащайки онлайн, Вие се съгласявате да предоставите данните си и гарантирате, че тези данни са точни и пълни по време на заявката за поръчка. Гарантирате, че кредитната и/или дебитната карта, която предоставяте за плащане има съответната налична сума за изпълняване на поръчката.

2. Всяко споразумение за доставки на хранителни услуги е споразумение между потребителя и участващите ресторанти, в случай че се поръчва доставката на стоки и услуги, като споразумението се прилага между Вас и foodpanda. Вие се съгласявате да поддържате профила си с коректни данни, като потвърждавате, че детайлите са верни и пълни, в момента на създаване на поръчката. Вие се съгласявате също така, че кредитната или дебитната карта, която сте задали, са коректни, и че имате достатъчно средства, за да направите плащането.

 

3. Доставката на храна, стоки и услуги, закупени през този сайт са предназначени само за лична употреба, като закупените стоки не са предназначени за препродажба. Ако клиент на foodpanda извърши някое от тези действия, трябва да е наясно, че действа от свое име и поема отговорността за евентуални последствия.

 

4. Моля, имайте предвид, че някои стоки могат да бъдат подходящи или неподходящи за определени възрастови групи. Бъдете сигурни, че продуктът, който поръчвате е подходящ за съответния получател.

 

5. Изисква се предоставяне на имейл адрес и парола за поръчване от този сайт. Уверете се, че пазите сигурността на личните си данни и не предавате информацията на трети страни.

 

6. Ние ще се стремим, доколкото това е възможно, да поддържаме данните за сигурността на Вашата поръчка и плащане, но при проява на небрежност от наша страна, не сме отговорни за всяка загуба, която може да произтече, ако трето лице е придобило не оторизиран достъп до данните, които сте задали за използването на услугата или подаване на поръчката.

 

7. Всяка поръчка, която направите е в зависимост от наличността, опциите за доставка, и подлежи на одобрение от нас и участващите в доставката. Когато правите Интернет поръчка, ние ще Ви изпратим електронна поща или SMS, потвърждаващ, че те са получени. Този и-мейл или SMS за потвърждение ще бъде изпратен автоматично само за да потвърди, детайлите на поръчката. Вие трябва да ни уведомите незабавно, ако има неправилни или неверни данни. Получаването на автоматично потвърждение не означава непременно, че ние или участващия ресторант ще бъде в състояние да изпълни поръчката. Когато изпращаме потвърждаващ SMS или електронна поща, ние проверяваме наличността на съответните ястия, както и възможността за доставка на съответния ресторант.
 

8. Ако сте поръчали храна и опциите за доставка са на разположение, участващият Ресторант приема поръчката и foodpanda ще изпрати потвърждение за това. Ако данните за поръчката са верни, поръчката за хранителни доставки, стоки или услуги ще бъдат потвърдени чрез текстово съобщение (SMS)

 

9. Ако стоките / храната, предлагани на страницата на foodpanda са поръчани, foodpanda ще потвърди наличността заедно с / или отделно от Ресторанта.

 

10. Потвърждаващото съобщение / и-мейла съдържа детайли за доставката, вкл. приблизително време за доставка предоставено от Ресторанта, потвърждение на цената на поръчката и доставката.

 

11. Ако в момента на поръчката доставката, работното време или друго не позволява тя да бъде осъществена, Ние ще Ви уведомим за това отново чрез текстово съобщение / SMS

 

Параграф 4: Цени и Плащане

 

1. Всяко споразумение за Доставка на Стоки и Услуги е споразумение между foodpanda и участващия ресторант, като договора е за доставката на Стоки и Услуги, споразумение между Вас и foodpanda. Вие се съгласявате да поддържате и вписвате верни и актуални лични данни, адрес и телефон във всеки момент на поръчка от foodpanda. Вие се съгласявате също, че кредитната и/или дебитната карта, която предоставяте за плащане има съответната налична сума за изпълняване на поръчката.

 

2. Цените на Уеб Сайта са точни, верни и актуални към момента на публикуването им. foodpanda си запазва правото да ги променя за в бъдеще. Цените включват ДДС и доставка за съответния Ресторант. foodpanda си запазва правото да спре да работи и да публикува менюто на ресторанти по своя преценка.

 

3. Цените на Уеб Сайта са точни, верни и актуални към момента на публикуването им. foodpanda си запазва правото да ги променя за в бъдеще. foodpanda има грижата да обновява цените и менютата при наличие на промяна и ако foodpanda не е отбелязала промяната своевременно, в момента на вашата поръчка Вие имате право да прекратите и откажете поръчката.

 

4. Цените на Уеб Сайта са точни, верни и актуални към момента на публикуването им. foodpanda и третите лица /Ресторантите/ си запазват правото да ги променя за в бъдеще.

 

5. Пълната сума на поръчаната храна, стоки и/или услуги е включена в цената изписана за плащане при поръчка. Задължително е пълното изплащане на цялата сума генерирана при поръчка в брой или по начините, които са възможни на Уеб Сайта.

 

6. Ако изберете онлайн плащане, трябва да заплатите поръчката си преди доставянето й. За да се гарантира безопасността на плащане през Интернет, Вашата кредитна/дебитна карта ще бъде криптирана, за да се попречи на трети, неопълномощени лица да имат достъп до нея. Банката, която обслужва кредитната /дебитната Ви карта също може да извършва проверки за безопасност, за да потвърди плащането на поръчката.Плащането се обработва от Емърджинк Маркетс Оналйн Фууд Деливъри, дружество с ограничена отговорност, регистрирано и съществуващо съобразно законите на Кралство Люксембург, основен притежател на компанията в България. Могат да възникнат доъпнителни такси свързани с плащането извън границите на България.  

7. Aко решите да се откажете от поръчката, трябва незабавно да уведомите ресторанта за предпочитане по телефона, като споменете номера на поръчката . Ако ресторантът потвърди отказа Ви, няма да дължите такса за анулиране на поръчката. Ако ресторанта не приеме отказа на поръчката, (Например: приготвянето на храна за доставка вече е приключило и / или куриера вече е изпратени), поръчката не може да бъде отменена. Независимо от изложеното по-горе, в случай, че сте платили за поръчката си онлайн, трябва да се свържете само foodpanda по отношение на възстановяване на плащането. Винаги може да се свържете с foodpanda при проблеми, неясноти или друго вследствие на плащане онлайн.

 

7. Поръчки, при които се използва ваучер (талон/код за отстъпка):

             a) ще бъдат изпълнявани, само ако се използва заедно със съответния начин на плащане, описан и отговарящ на условията на ваучера.  

             b) използването на ваучер/талон за намаление е валидно само, ако се използва със съответния, описан начин на плащане. Ако Клиентът не изпълни условията, описани към ваучера, отстъпката няма да бъде приложена.

             c) клиентът е отговорен за нередно и неправилно неизползване на ваучера/талона за отстъпка

 

Параграф 5: Доставка

 

1. Сроковете за доставка, упоменати по време на поръчка, са приблизителни и подлежат на промяна. Поръчката ще бъде доставена на адреса, въведен от Вас, при поръчка.

 

2. Когато доставките се извършват от Участващия Ресторант, времето за доставка , както и отговорността поръчката да бъде доставена на време е само и единствено на Участващия Ресторант

 

3. Когато доставката се извършва от foodpanda или трета страна и foodpanda е предала поръчката на същата трета страна, то и в двата случая foodpanda не носи отговорност за доставката.

 

4. Всички поръчки се доставят от уважавани и утвърдени доставчици. Ние и Участващите Ресторанти ще положим всички усилия, за да бъде поръчката Ви доставена в рамките на определения срок, но не сме отговорни за загуби понесени от Вас и свързани със забавянето на доставка. Ако поръчката от foodpanda не е доставена на време, моля, да се свържете с първо с ресторанта, изпълняващ доставката, а след това с foodpanda. Ще се опитаме да осигурим възможно най-бързото доставяне на поръчката Ви.

 

5. В случай на забавяне на доставката, таксата за доставка не може да бъде отменяна или таксувана за сметка на foodpanda

 

6. При поръчка, Клиентът поема всички рискове за поръчката си, включително доставка и др.

 
7. Не може да откажете поръчката си, ако тя е готова за доставка. Ако не ни уведомите преди поръчката Ви да бъде завършена и готова за доставка, вие носите цялата отговорност по получаването и заплащането на съответната поръчка. Всяко съхранение, застраховки и други разходи, които можем да претърпим, за недоставена поръчка ще бъдат направени на Ваша отговорност и ще трябва да ни изплатите пълно обезщетение за понесените разходи.
 

8. Поръчвайки от foodpanda, трябва да бъдете сигурни, че по време на доставянето на поръчката, са предприети подходящи мерки, осигурен е нужния достъп до предоставения адрес за да се осигури безопасната доставка на поръчката. Ние не носим отговорност за каквито и да било вреди, разходи и разноски, както и за произшествия, където ситуацията е възникнала в резултат на неосигуряване на подходящ и адекватен достъп за доставка.

 

9. Участващите Ресторанти, подготвящи поръчката Ви са длъжни да:

        а) доставят поръчката на място, на адрес и място, посочено от Вас във Вашата поръчка

        b) достави поръчката в рамките на времето за доставка, което е предложено

        c) Ви информира, ако няма да успее да достави поръчката в описания срок.

 

10. foodpanda и Участващите Ресторанти не носят отговорност за възникнали загуби, задължения, разходи, вреди, разходи и разноски, произтичащи от забавяне на доставка;

 

11. Моля, имайте предвид, че Участващите Ресторанти може да не са в състояние да правят доставки на някои места. В този случай, нашите Участващите Ресторанти или ние ще Ви информираме за това, използвайки данните за контакт, които сте задали, когато правите поръчката, и тя ще бъде анулирана анулирана или доставена на друг адрес.

 

Параграф 6: Анулиране на поръчки

 

1. За да анулирате поръчка, Вие трябва незабавно да уведомите Участващия Ресторант, препоръчително на телефона, оставен за поръчка. Ако Ресторантът приеме да откаже поръчката, няма да бъдете таксувани за отказа. Ако Ресторантът не приеме отказа на поръчката (т.е. Храната / Поръчката вече е била изпълнена) поръчката не може да бъде отказана. Ние няма да можем да ви върнем сумата, платена за поръчката.

 

2. Ще откажем поръчката, ако продукта не е наличен към момента на поръчката. В този случай, ще бъдете уведомени от нас и ще възстановим плащането.

 

3. Ако анулирането е извършено на време и бъде прието от ресторанта, ние ще ви възстановим пълната сума в срок от 14 работни дни, във формата, в която е била направена. Възстановяването ще включва такса за доставка и обработка (ако е приложимо), които можете да получите за доставка на стоки или услуги, в съответствие с това, което се прилага.

 

4. В малко вероятния случай, в който Участващият Ресторант достави лош продукт, вие имате право да откажете да приеме доставката на съответния продукт и ще получите пълно възстановяване на сумата за липсващия елемент.

 

5. Ако Участващият Ресторант може да предостави само частична поръчка (поради липсващи продукти), служителите на съответния Ресторант трябва да Ви информират за това, или да предложат замяна на  липсващите части. Можете да отхвърлите частично поръчката преди доставката и да получите плащането си. Ние не носим отговорност за неправилна или частична доставка. Този въпрос трябва да бъде уреден пряко с Участващият Ресторант.

 

Параграф 7: Лични Данни

 

1. В необходимите полета, моля, да предоставите необходимите данни (адрес, телефон, име) за да може Участващият Ресторант да изпълни успешно поръчката си.

 

2. Въвеждайки данните си, вие ни оторизирате да използваме личните ви данни за да доставяме поръчките ви за храна, стоки и услуги, за маркетинг цели, както и за кредит проверка ("Проверка"). Проверката може да изисква да разкрием лични данни на трети оторизирани лица. Ако сметнем, че услугите на трети лица и компании биха представлявали интерес за Вас, където е позволено от Закона можем да предоставим част от тях. Повече информация можете да намерите в Условия за Поверителност.

 

3. Можете да получите личните си данни по всяко време. Моля, свържете се с нас за да изпълним молбата ви.

 

Параграф 8: Връзки

 

На Уебсайта ни, може да намерите връзки към трети страни и уеб сайтове, които смятаме, че може да представляват интерес за Вас. Ние  не носим отговорност за качеството на стоки или услуги, предоставяни от тези трети страни, нито имаме контрол върху тяхното съдържание и наличността на техните продукти. Ние не сме отговорни за съдържанието на сайтове на трети страни, или на стоки или услуги, които те предлагат.

 

Параграф 9: Оплаквания

 

Ние от foodpanda се опитваме да отговорим на очакванията и желанията Ви, както и да Ви осигурим приятно пазаруване и получаване на поръчки. Затова се стараем да отговаряме на оплаквания в рамките на 5 работни ни. Всички оплаквания молим да адресирате на адрес: [email protected]

 

Параграф 10: Ограничение на отговорността

 

1. Ние се стараем да гарантираме наличната информация, съдържаща се и описана на Уеб Сайта. Извиняваме се за евентуални грешки или пропуски, които биха могли да възникнат. Не можем да гарантираме, че с използването на Уеб Сайта, той ще бъде без грешки. Стараем се цените и продуктите, както и цялата информация да бъдат актуални. Също така не гарантираме, че сайта или сървъра не съдържат вируси или бъгове, които да забавят пълната функционалност, точност и надеждност. Ние не даваме гаранция, че тя ще бъде пряка или косвена, по отношение на съвместимостта на сайта или сървъра, за да си цел и по отношение на тяхната точност.

 

2. С приемането на настоящите Условия за ползване, Вие се съгласявате да ни освободите от отговорност, която възниква в резултат на използването на информацията от трети страни, или използването на сайтовете на трети страни или отговорност, произтичаща от консумацията на храни или напитки от Участващите Ресторанти.

 

3. Ние не поемаме отговорност за доставката на поръчките, стоки и услуги в най-пълна степен, позволена от приложимото право. Това не засяга вашите законни права като потребител. Ако Уеб Сайтът е отговорен за някаква загуба или вреда, претърпяна от Вас, нашата отговорност ще бъде ограничена до стойността на поръчката и свързаните с нея стоки и услуги. Ние не носим отговорност за загуби, щети, разходи, също пряко и непряко в привеждането загуби, които са довели до загуба на печалба. Това ограничение на отговорността не се прилага за телесна повреда или смърт, настъпили като пряк резултат от нашата небрежност.

 

4. Ние не поемаме отговорност за всяко забавяне, повреда, грешки, пропуски, или за загуба на предадените данни, вируси и други форми на замърсяване или разрушителни свойства, предавани на вас и вашите компютърни системи, чрез нашите услуги.

 

5. foodpanda не носи отговорност за неизпълнени или забавени поръчки, когато това е резултат от непредовратими събития, причинени изключително и само от  природни сили, които не могат да бъдат предвидени или контролирани, нито предотвратени с предпазливост, старание и грижа, включително война , бунтове, граждански размирици, в съотвествие с всеки закон,правителствена заповед, правило, наредба или действие на трети лица.

 

6. Ако сме ангажирани да предоставим идентични или сходни поръчки за повече от един клиент и не можем да изпълним задължения си към вас поради непреодолима сила, можем, по наше усмотрение да вземем решение реда по който ще бъдат изпълнявани поръчките.

 

7. Продуктите, продавани от нас са за ваша лична употреба. Ето защо, ние не носим отговорност за непреки и последващи вреди, както и за загуба на данни, загуба на доход или печалба, загуба на имуществените вреди и / или загуби, причинени от трети лица, искове, предявени срещу вас, в резултат от употребата на тази услуга или на стоки и услуги, закупени за ресторанта.

 
 
8. Взели сме всички възможни мерки за предотвратяване на онлайн измами и за гарантиране, че всички данни, събрани от нас се съхраняват по най-безопасния начин. Въпреки това, ние не можем да бъдем отговорни за изключително малко вероятния случай на нарушение на сигурността на нашите компютърни сървъри или сървъри на трети страни.
 
 
9. В случай, че foodpanda има основателна причина да вярва, че съществува злоупотреба с ваучери и/или кодове за отстъпка или предполагаеми случаи на измама, foodpanda може да блокира купувача или клиента и запазва правото си да откаже да доставя бъдещи поръчки. Освен това, в случай на злоупотреба с ваучери или промоционални кодове, foodpanda запазва правото си да търси компенсация от нарушителите.
 
 
10. Офертите са по преценка на foodpanda и могат да бъдат премахнати по всяко време без нотификация.
 

 

Параграф 11: Общи правила и условия

 

1. Всички цени са в български лева и с включено ДДС

 

2. foodpanda си запазва правото да променя Общите условия и Условията за Поверителност без да Ви уведомяваме. 

 

3. Възможно е да правим промени в Общите условия без да ви уведомяваме.

 

4. Поръчките от foodpanda трябва да бъдат плащани с кредитна карта или при взимане на място, в брой. Своевременния отказ за плащане ще доведе до прекратяване на договора.

 

5. Забранено е да се използват програми за автоматизиране на използването на нашия сайт, както и при използване на поръчките на уебсайта.

 
6. Забранено е събирането на данни за хората, които използват тази услуга. Забранено е да се използва тази услуга, и споделени комуникационни системи за разпространение на информация за търговски цели. Нямат право да бъдат привличани други потребители на услугата по някаква причина, за да изразят своите мнения в сайта. Забранено е да се публикуват или разпространяват ваучери и промоционални кодове, свързани с тази услуга. Както е забранено да се хакне сайта и други подобни дейности.
 

7. Общи правила и условия, включително и нашата Декларация за поверителност и всякакви форми на заповеди и платежни нареждания представляват цялото споразумение между вас и нас. Никакви други условия, изразени или по подразбиране няма да представляват част от споразумението. В случай на противоречие между тези общи условия и други разпоредби, тези Общи условия, имат предимство.

 

8. Ако някоя от разпоредбите на настоящото споразумение се счита за недействителна, невалидна или неприложима, страните са съгласни с факта, че тези условия ще бъдат изтрити, а останалата част от споразумението ще продължи да е в сила.

 

9. Тези Общи условия, както и нашето споразумение, са предмет на действащият закон, в сила в Република България и  следва да се тълкуват в съответствие с него. 

 

10. За всички неуредени въпроси в настоящите Общи Условия ще се прилагат нормите на Българското законодателство. Всички спорове по тях ще се решават в дух на разбирателство, а при невъзможност за постигането му - от компетентния български съд. 

 

 

Foodpanda.bg принадлежи на Foodpanda ЕООД. В случай на възникнали проблеми или въпроси с онлайн плащанията, моля позвънете на +49 30 3001318 35.

Тези Общи Условия са превод от версията на английски. В случай на съмнение, да се прилага английският вариант.